вторник, 5 април 2011 г.

Автоцитат от Интервю - забравена тема: Маджунов и убитата Гери

Май е добре да го пусна и тук:
НЕ, НЕ СЪМ ЗАБРАВИЛ!

Едва ли много от вас вече си спомнят името на Маджунов. Онзи "доктор" , който от алчност и безхаберие уби дете в ИСУЛ.
Как се сетих ли?
Да си призная, не съм го забравил, но все очаквах някаква новина, за да кажа нещо по темата.
За мое огромно съжаление - такава няма.
Подозирам, че това лице си прекарва добре във Виена, където живеят жена му и детето.
(Кушлев, Кушлев, дето даже се оказа, че не си и професор - провери ли откъде един главен асистент е направил пари за апартамент във Виена? Във Виена, Кушлев, това е в Австрия, ЕС, не е в Конго!)
Подозирам, че след година ще се върне и нагло ще претиндира пак да е лекар и пак да оперира.
Това и е проблема на нашата (не тази, а нашата) държава - че бързо забравяме. Ама много бързо.
И че си трем.
И че повече се интересуваме от клюки и интриги, отколкото от важните неща.
Примери ли - Флашка и Патрашка бяха новина номер 1 над 50 дни - убитото дете - 3 дни!
Малоумният от Кортен (т.нар. "терорист") - три седмици вече по всякакви медии всякакви психолози, сексолози, геолози и прочее - лози се изказаха и не са се доисказали.
А за Гергана - 3 дни!
Ето това е.
Ако се интересувате какъв е проблема - ето ви го!

Разликата между умния човек и глупака е само в едно - глупакът се интересува от клюки и доноси, за да каже: "ей, тия са същите като мен", умният - от важните неща.

Ако според вас смърта на Гергана е важна - хайде пак да попитаме :
къде е Маджунов, какво стана с разследването на прокуратурата, какво става, по дяволите?

http://www.inter-view.info/

п.с. Докато се мъча да си събера някакви текстове от изтрития си блог в блог.бг прочетох доста неща. И досега част от коментарите ме изумяват - наистина такава простотия едва ли може да се види. Или поне не в толкова чист вид.
Сам си се чудя какво съм правил при тези "хора". 
Гледам тези дни поетите и поетесите са подложени на мил присмех и олигофрените се плюнчат подобаващо.
Ама даже вече не ми е забавно. 

7 коментара:

  1. чудерастите, къш)))
    обарайте Чу и някоя пъпчасала поетеса, тук ви трия)))

    ОтговорИзтриване
  2. Добре, видях го!

    Ти какво предлагаш?

    blogena

    ОтговорИзтриване
  3. ами да попитаме прокуратурата докъде е стигнало делото, например.
    Защото, ако не питаме ние - никой няма да попита.
    Масово да попитаме, а не да се занимаваме със старчока Чу, посраните му гащи и т.н))).
    Ще се включиш ли?

    ОтговорИзтриване
  4. Естествено :)

    Пиши как къде, кога и как ...
    Аз ще надничам вече тука.
    На приятелят ти му е весело и забавно
    да се ЧУмосва и си е на техния бряг ...
    Направо, нямам думи и накрая:
    "Блогена, ти нещо не си на ред ..."
    Защо? Защото му казах истината ...

    Но в блог.бг - определено нищо няма да пусна ...
    Помниш, как ме бутаха от първа и самите модератори ни слагаха балтията...
    И сега мизерията е още по...от как затрили
    френд ли - що ли не го знам, какво но ептен откачалки се напълни...блякс...

    ОтговорИзтриване
  5. ами тези дни ще помисля върху стратегията)))
    а онзи плешив посиращ се олигофрен не ми го приписвай за приятел - този плешивия е пълно куку, подозирам, защото вероятно е импотент)))
    тъпотата на инвестора ще му докара беля, вЕрвай))

    п.с. - пусни линкове към този блог на нормалните, дето са останали в блог.бг

    ОтговорИзтриване
  6. Добре :)

    Измисли, напиши пък ще навемя начин да разтръбя...

    ОтговорИзтриване
  7. Здравей, Алекс, е, вече ще гостувам тук. Аз също съм съпричастна със случая Гергана и се ядосвам, че нищо не се случва. В блога никога не са ме интересували интригите и се учудвам, че вече се надминават всякакви граници. Ако мога да помогна, аз съм "makont". Светли празници ти желая!

    ОтговорИзтриване