сряда, 6 април 2011 г.

Размисли преди мача - пак налазиха чудерасти

Странно добиче е това чудерастът - помолих мило да не пише в блога ми, ама то (добичето), нали е просто и се пъне. И що се пъне като ще го делна, а де?
Както и да е, това беше лирическо отклонение.
Нещо като творец чудераст, демек мъка неземна и радост за постменструалните лелки.
И после питаме защо сме на това дередже - ами докато Здравната каса се помайва и не ги вземе на активно лечение - как да стане, а? 
Даже по нета отвреме на време виждам, че главния ЧУдераст ходи и чете някакви свои простотии пред хора. Хак им е. На тези, които го слушат де.
Ама май не съм прав - преброяването вика, че сме някъде към 7 и половина милиона.
И се изредиха едни, дето подсмърчат и викат - прехода е виновен.
Дръжки, прехода, все едно в Полша и Чехия нямаше преход, ама я вижте къде са. Два са проблемите, според мен:
1. Виновен е Васко Кръпката! (Нищо, че ми е приятел). Докато пееше "Комунизмът си отива, спете спокойно деца" ние спяхме, ама Те не спяха. )))
2. Главният ЧУдераст от години броди по държавата и чете плювките си. Е как да не емигрират хората?

Ей такива размисли, преди мача. Че за вече отминалия - не ми се говори))). Бива каръщина, ама чак пък толкова - вече много ми дойде))). Евала на момчета, че играха мъжки де.
И сега ще стискам палци за Челси, че съм им фен.

6 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  4. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  5. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  6. чудерастите, наистина не разбирам удивителната ви тъпа упоритост да пишете, след като е добре известно, че ще ви изтрия))).
    не заради друго, ама чудерастията си е тежко психическо заболяване, ндам))).

    ОтговорИзтриване