събота, 26 февруари 2011 г.

Размисли в събота - по никое време

Докато дремя пред телевизора, едно такова мързеливо и съботно и си размишлявам за живота, вселената и всичко останало, и докато хвърлям поглед на забранения ми блог.бг, та значи какво ми хрумна.
Хрумна ми, че всъщност това, което пречи на държавицата ни е СТРАХЛИВОСТТА. Шубето, казано по друг начин. Страх, страх - ум да ти зайде.
И от какво идва страха , а сега де?
Да живеем още в комунизЪма? Тц. Отиде си тая идиотщина.
Да има диктатура? И това не е.
Да си имаме Кадафи? Не бе, крие се някъде тоя по палатките.
Ами тогава?
Ето какво измислих))) - страх ги е от себе си. Понеже повечето знаят, че отдавна са прехвърлили нивото си на некомпетентност, понеже са никой и нищо и ги е страх.
А страха е твърде, ама твърде лош съветник.
Да вземем пример с един частен случай - този на олигофрена Валери Станков. Толкова е смел, милия олигофрен, че може да действа само с доноси))). И анонимно. Понеже е олигофрен не може да се сети, че е твърде елементарно-разпознаваем и даже като се вихри като анонимка олигофренията му изпъква като пъпка на челото на стара поетеса. И грим да слагаш, и руж, все тая.
Смешно. 
Старчето се прави на мъж и някъде по чуждите блогове анонимно беше написал какво ли би станало, ако се видим на живо. Направо онемях от наглостта на олигофрена. Този наистина ли е толкова прост, че се опитва да ме плаши с физическа разправа? Аз, по принцип, съм твърде миролюбив, но когато някакво смешно човече от село размахва юмручета, освен да му се изсмея - какво друго. Естествено, че няма да го набия, защото имам правила, ясни правила, които спазвам: ако ще се бия с някого то той задължително трябва да е поне 2 категории над мен. Иначе не ми е интересно. Та кажа на олигофрена, че съм 183 см на 84 килограма и като цяло тлъстини нямам))). Ако е поне 100 кила - да идва. Ако е по-малко, да подвива опашка и да се крие на село.
Всички страхливци така правят - анонимно се репчат, ама когато дойда командировка във Варна най-вероятно ще се покрият из Делиормана и ще се правят на хаджи Смион))).
Анонимно делналите ме модератори - и те така, страх, страх... От какво ви е страх, а кажете поне. Кажете, че ви е страх да не загубите застаряващи лелки поетеси, връщайте ми текстовете и няма да стъпя в блог.бг даже и под заплаха с оръжие.
Обаче ми е твърде интересно какво ще отговорите на КЗП (Комисия за защита на потребителите). Защото писъмцето е написано, понеделник ще се входира и... Тоест не вие, защото сте дребни мижитурки, а какво ще кажат началниците. Освен това Инвестора има цял булюк малки акционери - понаписал съм в специализираните икономически форуми какво мисля и ми е твърде забавно дали това ще повлияе на инвеститорския интерес. 
А пък тези форуми се четат, ндам))) И там съм не по-малко популярен, отколкото бях в блог.бг - средно имам над 500 000 прочита. И даже има хора, които уважават мнението ми.
Хвана ли ви страх - нали ви казах, че страха е лош съветник.
Затова - връщайте ми текстовете и сме квит. 
Дотогава - не е добре. Не за мен. 

И пак едно поздравче - за смелите.

2 коментара:

  1. А как кореспондираш с админите? Питам.
    Инак няма смис да коментирам думите ти, пуснала съм си постинга от блог.бг и тук.
    На Валсодар му ги върнаха, доколкото си спомням..

    Тит /ако не се сещаш/

    ОтговорИзтриване
  2. с модератори и админи общувам епистолярно)))
    написал съм им , че си искам текстовете.
    и сега чакам отговор)))

    на Радо знам, че му го върнаха, не зная как стана. би ли го попитала от мое име на лични какво се е случило?

    ОтговорИзтриване