събота, 26 февруари 2011 г.

Могло! С благодарности към убедените противници на триенето

Светът е готин. Хората също (не всички де).
Току-що доброжелател ми подсказа как да мога да влизам в блог.бг въпреки банирането)))).
Няма да пиша, но поне ще мога да чета хората, които искам. И не само тях.
Оказва се, че имало и такава опция и на всичкото отгоре - работи!)))
Така че ще мога да чета приятели и да чета какви ги бълват идиотите.
Видях, че двамата олигофрени - Станков и Кръстев - са се изхрачили подобаващо в блогчето на Пискова))).
Пискова, нали беше демократ, защо не им направи забележка, а?
Или "орете на една нива" и олигофрените имат право на глас, а аз - тц!
Ех, Пискова, Пискова. Винаги ще си останеш треторазряден редактор в Старата къща и винаги ще подсмърчаш около хората, които правят новини.
Защото ти самата никога няма да си новина.
Сега да обясня и на олигофрена Станков, дето използва един любим литературен герой - Иванчо Йотата, е***вайки се с това, че си искам текстовете.
Оли, (това е галено от олигофрен), и да ми ги върнат , и да не ми ги върнат - все тая. Имам само сантиментални отношения към постингите. Затова и не съм ги запазвал. Те са моментни снимки на мометни състояния.
Но ти, Оли, се вкара в приключение))).
Защото съм твърдо убеден, че твоите доноси, плач и ревове накараха тъпите модератори да ме делнат.
А аз, да те светна, ако реша да вкарам някого в приключение - става. Винаги. За справка - питай олигофрена Маджунов! Сега си ти наред, Оли. И не заради това, че ме изтриха, а заради това, че на идиотите не бива да им се разминава. Никога. Толерастията не ми е силна страна, Оли, ама никак.
Нали се сещаш какво ще последва, а... Или по-добре, не. Няма да ти казвам))). Да трепериш , да се чудиш и да се маеш. Защото такива като теб, Оли, са страхливци, а по-голям кеф от това, да тормозиш страхливци и доносници - повярвай ми, няма.
Защото си страхлив и доносник. Също като другия олигофрен Кръстев, дето е само страхлив. Който също стана смел, когато ме изтриха и не можеше да отговарям.
А преди това - мълчеше като тутманик и си траеше, защото знаеше, че а си е подал глупавата главичка, а съм му посветил постинг)))).

Обещавам, че няма все вие да сте тема на блога, но ще ви дебна)))

И един поздрав - за всички, които не ги е страх!

2 коментара:

  1. Виждам, че се справяш!Успех!:)

    ОтговорИзтриване
  2. благодаря))))
    важното е, че всъщност ги е страх - и модераторчета, и Станков (Оли) , и Писковица, и Кръстев, и всички останали знайни и незнайни смешници.
    А от какво ги е страх - че наричам нещата с истинските им имена))).
    Както казах - толерастията не ми силна страна.
    И този нов блог ме прави щастлив и свободен)))

    ОтговорИзтриване