вторник, 23 август 2011 г.

Защо посягам на Паниковски

Напоследък ме обвиняват в какво ли не - първо обиждах лекарите (като изревах срещу идиота Маджунов), после нападнах работническо-творческата интелигенция (председателя на ТКЗС-то и придворните), после икономистите-соцромантици (моя приятел Митьо), накрая се спрях върху автохонците (тракоманите от племето).
Защо бия Паниковски, бихте попитали. И обиждам съсловия или модели.
Тези, които ме познавят , знаят, че аз съм миролюбив човек и че мразя да обобщавам. Колективната вина някак си ми се струва тъпа. Има лична вина и лична отговорност.
Когато започнах да псувам Маджунов (онзи кретен , дето уби деденцето Гери) анонимни и полуанонимни лекари ми казаха, че нападам съсловието. Имаше даже и заплахи какво ще ми се случи, ако попадна в болница.
Хиляда пъти им обясних, че имам приятели лекари и че не нападам съсловието, а един конкретен идиот с конкретно име - Маджунов. Обаче -не! Нападал съм.
След това се възмутих от един конкретен текст на председателя. За Левски. И го казах. И пак се оказа, че нападам. Поетите!!!!
Пак обясних 1000 пъти, че не познавам председателя и нямам нищо против него, но срещу текста му имам. Обаче - тц, не можело така.
След това се оказа, че обиждам икономистите-патриоти и съм платен агент на империализма. Защото (само един пример давам) - не вярвам, че 25 % от полските деца ходят гладни на училище. (??????)
Пак казах, че искам да водя спорове с цифри, а не с лозунги. Не можело. Обиждам социалистическите икономисти, тоест обиждам България!
В последно време се възмутих от наглите измислици за траките - особено ме развесели това за тракийския фараон и за онзи, дето измислил първата азбука. И си го казах.
Леле, тук станах враг номер 1 на Тутраканската селищна система, враг на българщината, прикрит юдей, масон и едва ли не убиец на малки деца.

Другарки и другари, дами и господа, съотечественици, медицински сестри и стюардеси - обещавам:
ВИНАГИ ЩЕ Е ТАКА!
Когато нещо ме възмущава - ще си го казвам. В моя блог. Ако на някой не ме харесва - да не ме чете. Ако не ме харесва и пише коментари - както сте видели вече - не трия (без откровените псувни, защото може и непълнолетни да четат).

Пишете и не се бойте.
А Паниковски винаги ще яде бой - с дребните мошеници винаги е така.

Няма коментари:

Публикуване на коментар