вторник, 23 август 2011 г.

За историята - сериозно

Майтап, майтап, но - дето викат братята македонци, то в един момент си отива на чисто.... (тук следва нецензурен израз).
Очевидно видната блогърска общност води някакви нови битки, в които аз нито искам да се намесвам, нито биха ме интересували, ако не касаеха нещо, което е наистина важно.
Става дума за историята или по-точно праисторията на българите, които станахме траки, римляни (гранични обаче) и т.н.
Естествено, че говоря за Римската и Тракийската теза.
Както съм споделял, авторите (защото не е един човек) трябва спешно да се преквалифицират - честно, ако вземат да романизират нещата си може да излезе някаква комбинация между "Името на розата" и "Шифарът на Леонардо". По български, но ще става за четене и вероятно би имал известен успех.
Когато, обаче, се изпадне в малоумности (да ме прощавате), за които се твърди, че са чиста и свята истина - нещата отиват на лошо.
Какво имам предвид ли - нещо много простичко. Нали знаете какво е Македония, дето официално я водят БЮРМ? Ей там се вихри нещо подобно и поради тази причина не са Македония (май само ние им викаме така), а са си БЮРМ. Защото едни историци (тук следват големи кавички) извадиха доказателства, че македонската писменост е на 77 000 години, че Иисус е македонец (то кой не е де) и че е разпънат над Охрид, че който и известен човек да се сетите все е македонец.
Тази несериозност и глупотевина зарази доста хора и (влезте в няколко сайта и ще видите) и дори често предизвиква тихи и по-шумни международни скандали.
Защото история не може да се краде. Нито да се пренапише, освен, ако няма доказателства.
Не става да извадиш три думи от контекста и да ставаш древен та древен, да ме прощавате.
Без да съм историк (тук чакам да завият от радост тези, които не приемат тезата ми) ми е достатъчно ясно, че няма как една развита цивилизация да не остави следи след себе си. Просто не става.
Не ми пускайте лафчета , че гърци, турци, руснаци, чехи, евреи и т.н са ни затрили доказателствата. Доколкото съм чел испанците се потрудиха доста по-упорито да затрият инки и маи, ама май не връзва. Все още се вадят древни плочки на шумерски.
От всичките неща, които прочетох по т.нар Римски и Тракийски тези смислено доказатество не видях. И двете цитират едни и същи автори, само дето ги тълкуват както си искат. Което вече позамирисва. При това не на цветя.
Апропо, според макетата на Розетския камък другия език бил македонски и го разчитат през него (а доколкото македонския до 1946 година поне) си е чист диалект на българския (вече не е, за жалост или за радост) то направо се чудя защо видните тракийци и римляни още не са го разчели през български.
И ДНК карти вадят макетата, чел съм и съм се смял от сърце. И на всички произходът им е от Филип или Александър (те му викат Аце).
Честно казано, чуствам се тъпо от това , което става.
Да не дава господ някой бесен македонист да прочете какви тези развивате и жална ни майка))).

Моля, за историята да бъде сериозно. Относно романите - там е друга работа.
И ако наистина не мирясате - ще развия динозавърската теория, ама съвсем. Сега просто нахвърлям мисли, ама мога да се спретна и да го докарам съвсем "научно".


А дали съм тракиец, римлянин, иранец, тюрк, славянин или китаец, да ви кажа , хич не ми пука.


П.С. Качвам един клип, който може да служи за нагледно доказателство какво ни чака, ако оставим тракедонистите да се вихрят)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар