сряда, 16 март 2011 г.

Какво си припявам вечерно време

Тези дни се е събрала работа за 4 китайски народа, с все пенсионери и пеленачета.
Едвам смогвам да хвана мачовете от Шампионска лига, което вече си е чиста проба идиотия.
А, като казах идиоти - налитат бе, малииии, налитат здраво. Напоследък са ме напълзяли олигофрено-комуняги (виж предишния постинг), което си е явен показател, че олигофренията не спи - тя дебне, пише, доносничи, плюнчи се и въобще.
Ама не ми се говори за олигофрени. Никак. Говори ми се за теб.
Да ти изпея песничка.
Готина.
Ама много готина.
Писана за теб.
То вярно, че не съм я писал аз, а Клептън, ама имам подозрение, че ме е цитирал.

Ей за тази песен става дума:

 
И важната част е предпоследния куплет, накрая))))

Не, че не си го знаеш де))).

5 коментара:

  1. Congratulations from Britain Communist Party! You are our comrade!

    ОтговорИзтриване
  2. We need some help, would you be one of ours secret agent in Bulgaria?

    ОтговорИзтриване
  3. Има доста неадекватни коментари ,или просто заяждане.Привличаш ги !Виж и в моя блог ,не тук ,там ,има коментар за теб.Бъркат се хората ,ама е важно да пишат ,дори и да не казват нищо.:))))
    Поздрави ,и не изоставяй Шрунц ,много ми е готин!

    ОтговорИзтриване
  4. ндам - както бях споделил, излъчвам, очевидно някакви вълни, които привличат идиоти. това не ме притеснява, напротив, забавни са ми.
    още повече, че ме четат постояно и с мазохистично настървение.
    което само доказва,че са дебили и олигофрени.
    аз, когато нещо не ме кефи, не го чета, защото съм нормален))).
    те затова и ме изгониха от блог.бг де, заради нормалност))))

    ОтговорИзтриване