петък, 4 март 2011 г.

Къде е Щрунц??? (ако някой знае - да праща линкове)

Не съм бил съвесем прав за кешовете на Гугъл)))).
И намерих доста неща.
И пак преоткрих гения на Щрунц. Къде изчезна този, а??? Винаги ме е разсмивал, винаги.
И понеже постмодерното се характеризира с повторения - започвам отново с текстовте на Щрунц. От блог.бг ги бастистаха, поне тук да останат събрани)))). А баш тези неща не бива да се затриват. Прекалено хубави са.




Признаване на изневяра чрез писмо до жената
от Щрунц

Нормално ли е?
Това искам да ви питам
Тук по-долу ви поствам и писмото

"Скъпа ми Евдокийо,
помниш ли кога преди 3 години аз вече безработен инженер-авиоконструктор ти казах, че ще се кача в планината да паса овце. Ти ми изсумтя одобрително.
Толкова време мина очите ти не съм виждал. Писма ти пиша и ги пращам по Гьоре Лудото, дори не знам дали ги получаваш, а от теб ни вест ни кост. И пари ти пращам по него. Получи ли ги? Или новия уокмен на Гьорето е с мои пари?

Сещаш ли се когато се роди едно агънце преди две години и го кръстих на теб - Евдокия. Вече е голяма и красива овца. Не ме гледай така. Да, красива е.
От три години човек не виждам. С изключение на Гьоре и чорбаджията ми.

Евдокия е красива. Дори красиво гледа. Тя ми е сега най-близкото същество. Не ме вини, скъпа ми съпруго. Аз я къпя. Не мирише като другите.

Съблазни ме тя. Аз бях безсилен. Беше красиво. Усещането беше, беше....абе помниш ли като си купихме Жигулито? Е? Нещо такова!

Реших, че повече не мога да живея в лъжа и затова ти признавам за моята връзка с нея. Е, естествено всяка връзка си има кризи. Веднъж бях задрямал, подпрян на някой пън. Събуждам се и гледам коча връз Евдокия. Сви ме корема, гърлото ми се степа. Мамито му й коч! Бих го с гегата 3 дни наред кога го видя. Цяла нощ след това седях на колене пред Евдокия и я питах "Защо?? Как можа? Какво ти липсваше?". Плаках, а тя яде и преживяше.
След това със злоба я любих. Няколко пъти. По това тя ми напомня за теб. И ти и тя можете да ядете дорде правим секс

Не ме съди
Твой ...и неин
Захарий"

Та това е писмото
Или мислите, че по-нормално и джентълменско и честно бе да й го кажа в очите. Сън не спа дали съм постъпил правилно : с писмо или в очите?




2 коментара:

  1. Щрунц се отказа да пише поради прекалено многото съвети, които получаваше. Свързаха се с него редактори на вестници, списания, книгоиздатели и т.н. Всички имаха забележки към това как пише и как трябва да се пише. Предложиха му хобито му да му стане професия. Един вид да му плащат за секса.

    ОтговорИзтриване
  2. твърде тъпо е, че се е отказал.
    не искам да му давам никакви съвети, а само да го чета))))

    ОтговорИзтриване