събота, 26 март 2011 г.

Ако още се съмнявате, че левите тикви не са в ред

Понеже често ме обвиняват в нетолерантност и се налага да давам примери и цитати - ето едно нещо, което напълно опровергава опонентите ми))).
Винаги съм знаел, че тъпотията е заразна, колкото и медицината да не е намерила доказателства. 
Направо без коментар, че кой знае какво ще напиша))))).

Чавес: Капитализмът е унищожил живота на Марс

Капитализмът може би е виновен за липсата на живот на планетата Марс, заяви социалистическият лидер на Венецуела Уго Чавес.
„Винаги съм казвал, чувал съм, че не би било изненада да е имало цивилизация на Марс, но може би капитализмът е дошъл там, империализмът е пристигнал и е унищожил живота на планетата", каза Чавес в реч по повод Световния ден на водата.
Уго Чавес, който също така държи отговорен капитализма за много от световните проблеми, предупреди, че водните ресурси на Земята се изчерпват. „Внимание! Тук на планетата Земя, където преди стотици години или по-малко е имало огромни гори, сега има пустини, пише БГНЕС. Където е имало реки, има пустини", заяви венецуелският лидер, отпивайки от чаша с вода. Според него нападенията на Запада срещу Либия са по повод водата и петрола.

6 коментара: